اخبار

جلسه بحران انفولانزا در کودکان

جلسه بحران انفولانزا در کودکان
با توجه به افزایش تعداد کودکان مبتلا به انفلانزا و افزایش ورودی این بیماران به مرکز جلسه ای با حضور معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد .

💢  به علت میزان افزایش شیوع بیماری آنفولانزا در کودکان و افرایش تعداد موارد بستری در بیمارستان محمد کرمانشاهی در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه و نماینده استانداری، بررسی و راهکارهای لازم در خصوص تامین تخت مورد نیاز جهت بستری کودکان بیمار و ارائه خدمات به آن ها مطرح گردید.

 *دکتر دلیر یوسفی  ریاست مرکز در ابتدای جلسه بیان نمودند ورودی بیماران به اورژانس نسبت به مدت مشابه چند برابر شده و اورژانس مرکز فضای پذیرش این حجم بیماران را ندارد در حال حاظر هم خیلی بیشتر از تخت های مصوب در این بخش کودک بیمار بستری شده است .

💢دکتر صوفیوند معاون درمان دانشگاه:🔻

 🔸 استقرار یک اتوبوس آمبولانس در ورودی اورژانس مرکز الزامی است و می بایست تامین نیروی انسانی لازم از جمله پزشک متخصص و پرستار از طرف دفتر پرستاری دانشگاه و دیگر واحد ها هر چه سریعتر انجام شود.

🔸افزایش ظرفیت ۱۶ تخت به صورت اورژانسی به تخت های بستری و جانمایی مکان و تجهیز آن، ارتقای سی تی اسکن مرکز از دیگر مواردی است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

💢مهندس رنجبر نماینده استانداری کرمانشاه:🔻

از زحمات مسئولان و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تلاش آنها در جهت رسیدگی به مشکلات کودکان بیمار استان سپاسگزارم.

گزارش تصویری


انفولانزا
انفولانزا
انفولانزا
انفولانزا
انفولانزا
انفولانزا
انفولانزا

۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید