اولویت
های پژوهش درآموزش
مرکز
آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی
بررسی کیفیت و کمیت برنامه های آموزشی -
1
بکارگیری روش های نوین آموزش
- 2
بکارگیری آموزش مجازی - 3
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان با
تاکید بر دانشجویان بالینی - 4
فرسودگی شغلی دردستیاران
-5
نقش تسهیلات آموزشی و رفاهی دانشجویان
در کیفیت آموزش - 6
نقش تعداد دانشجویان و اساتید بر کیفیت آموزش -7
شکاف بین آموزشهای تئوری و عملی
- 8
مقایسه اثربخشی روشهای مختلف تدریس
- 9
نقش فناوری اطلاعات در روزآمد کردن
آموزش پزشکی - 10
آموزش بالینی در درمانگاه های سرپایی
- 11
وضعیت مهارتهای بالینی اساتید و دانشجویان - 12
ارزیابی درونی و اعتباربخشی آموزشی
- 13
بررسی خلاقیت و تفکر انتقادی - 14
سبکهای یادگیری در دانشجویان علوم
پزشکی - 15
نقش اخلاق حرفه ای در آموزش - 16
راهکارهای عملی جهت ارتقای آموزش مهارت های بالینی در دانشجویان
رشته های مختلف - 17
بررسی خطاهای پزشکی در محیط های آموزشی
-18