اخبار

تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی
 
متن پیام دکتر خزایی بدین شرح است
 
 
 به نام خداوند علیم 
 
به بار نشستن تلاش های جوانان نخبه سرزمین و ورود به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به همه این عزیزان ،اولیا و اعضای محترم خانواده شان تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم حلاوت این موفقیت ،گوارای وجود همه آنان باشد.
 
کسب عنوان توام با افتخار " دانشجو " ملزومات خاص خود را به همراه می آورد و شان و ارج دانشجو ، تعهداتی را بر او واجب می نماید و سربلند کسی است که با شناخت این ملزومات و تعهدات ،عرصه ی دانشگاه را برای پیشرفت و ارتقای خود به خدمت بگیرد و سرانجام از تمام امکانات دانشگاه ، پلی برای رسیدن به هدف اول و اصلی همه ی ما فعالان حوزه ی پزشکی ، یعنی خدمت شایسته به مردم فراهم نماید.
 
این خدمت مطلوب در درجه اول منوط به کسب علوم مربوطه ، شناخت همه جانبه و تسلط بر فنون و مهارت های بالینی ، آزمایشگاهی و عملی بوده ، در کنار آن تخلق به اخلاق و مولفه های اخلاق حرفه ای وابسته به حوزه پزشکی و تقویت حس انسان دوستی ، طالب دانش را به مرتبه ی اعلای توفیق در این راه می رساند.
 
امیدوارم تجربیات گران بهای اساتید ، همچون همیشه ،چراغ راه دانشجویان بوده و این عزیزان چکیده ی سال های مجاهده در راه علم و درنوردیدن مرزهای دانش و درس های زندگی را در قالب دلنشین و اثربخش در کام دانشجویان چکانده و از آنان افتخارآفرینان فردای ایران بسازند.
 
بار دیگر آغاز سال تحصیلی را به همه ی اساتید محترم ، دانشجویان گرامی و نودانشجویان عزیز تبریک می گویم و برای یکایک همکاران گرامی سلامت و موفقیت طلب می نمایم. 
 
دکتر حبیب الله خزایی
     معاون آموزشی
۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید