اخبار

دکترمرادی در آیین افتتاح همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی: نیکوکاری موجب پویایی و نشاط در جامعه و آرامش درونی خیرین می شود

دکترمرادی در آیین افتتاح همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی: نیکوکاری موجب پویایی و نشاط در جامعه و آرامش درونی خیرین می شود
رییس دانشگاه صبح امروز بیست و نهم خردادماه در آیین افتتاح  همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی ضمن قدردانی از همه خیرین به خصوص مهندس شکری و همسر بزرگوارشان بابت ساخت این همراه سرا گفت:احسان و نیکوکاری منجر به ثبات،  پویایی و نشاط در جامعه می شود و برای خیرین، نیک نامی و آرامش درونی به همراه می آورد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی با بیان اینکه نیکوکاران در همه ادیان و ملت ها مورد احترامند و نزد کرمانشاهیان  بیشتر مورد احترام هستند گفت: پروژه های بسیاری در سراسر استان توسط خیرین درحال ساخت است که از بانیان آنها تقدیر می کنم.

 

وی اظهار داشت:پس از رخداد زلزله اقدامات خیرخواهانه زیادی توسط مردم سراسر کشور صورت گرفت که از آن جمله می توان به امضای تفاهم نامه ها و ساخت پروژه های درمانی و بهداشتی توسط خیرین در این مناطق نام برد.
 
دکتر مرادی یکی از دغدغه های مسئولین دانشگاه را بحث اقامت همراهان بیماران دانست و گفت: دراین خصوص برنامه های جدی داریم، از همین رو مقدمات ساخت همراه سرا توسط خیرین بزرگوار در بیمارستان امام رضا(ع) و امام خمینی(ره) نیز فراهم شده است.
 
وی ضمن بیان اینکه بیمارستان ها بار سنگین درمان بیماران را برعهده دارند و شایسته نیست که بار مسائل مالی را نیز بر دوش بکشند عنوان کرد: بیش از ۳۷۰میلیارد تومان از بیمه ها طلب و معوقه داریم که موجب سختی انجام‌ خدمات می شود، از تمام کارکنان و مسئولین بیمارستان ها که با وجود مشکلات فراوان همچنان به خدمت ادامه می دهند تشکر می کنم.
 
رئیس دانشگاه در پایان ابراز امیدواری کرد اقدام مهندس شکری موجب ترغیب بیشتر خیرین برای ساخت همراه سراهای متعدد در بیمارستانهای کرمانشاه شود.
 
 
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید