اخبار

برگزاری مراسم افتتاحیه اداره بهداشت ،سلامت و محیط زیست شهری، شهرداری کرمانشاه

مراسم افتتاحیه دفتر بهداشت ،سلامت و محیط زیست شهری که با همت شورای اسلامی  شهر و شهرداری استان برگزار شده بود شرکت کردند.
 
در ابتدای این جلسه که در محل فرهنگسرای گل نرگس منعقد شده بود ، مدعوین حاضر در جلسه در خصوص محور ( روز ملی هوای پاک – روز جهانی تالاب ها- هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری) بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای جلسه دکتر علیرضا طلوعی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در خصوص پسماندهای بیمارستانی و عفونی و برنامه های آتی جهت دفن صحیح آن توضیحاتی را ارائه داد.

 

در ادامه خانم قربانی رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان  در خصوص روز ملی هوای پاک و قانون هوای پاک و ارجاع اقدامات  توسط سازمان محیط زیست به کلیه ادارات و سازمان ها توضیحاتی ارائه داد و در خصوص محل دفن پسماندهای بیمارستانی در کارگروه استانداری افزود : تا پایان سالجاری جانمایی جهت دفن پسماندهای عفونی مشخص میگردد و از محل فعلی سایت سراب قنبر جدا می گردد.

در ادامه این جلسه آقای سالار احمد زاده رئیس اداره بهداشت،سلامت و محیط زیست شهری شورای اسلامی کرمانشاه، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: امید داریم که با افتتاح این مجموعه گام مهمی به سوی اهداف زیست محیطی و رونق اجتماعی در شهرمان برداریم و این هدف جز با تلاش همگانی و عزم راسخ میسر نمیگردد.

 

بهداشت ،سلامت و محیط زیست

بهداشت ،سلامت و محیط زیست

بهداشت ،سلامت و محیط زیست
۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید